plan een Creatieve Observatie

"I'm not smart, but I like to observe. Millions saw the apple fall, but Newton was the one who asked why."

    William Hazlitt, schrijver

Soms kan je wel een frisse blik op je organisatie gebruiken. Zitten we nog op één lijn? Weten we nog waar we voor staan?  In een innovatieve organisatie zijn gezamenlijk gedragen waarden van groot belang. Dat geeft medewerkers richting bij het maken van keuzes.

In een Creatieve Observatie vertellen medewerkers waarom zij bij de organisatie werken. Hoe sluiten hun eigen waarden aan bij de organisatiewaarden? De persoonlijke  verhalen worden verbeeld in origineel artwork. De kracht van de organisatie wordt zichtbaar gemaakt.

een Creatieve Observatie - voor wie

Voor organisaties in transitie of veranderproces 

Een Creatieve Observatie kan gebruikt worden als een alternatieve cultuurscan. In alle chaos van verandering is zicht op persoonlijke en organisatiewaarden belangrijk.

Voor organisaties die hun waarden willen versterken

In een Creatieve Observatie worden de verhalen van medewerkers origineel  verbonden met de missie en kernwaarden van de organisatie.

Voor organisaties met een mijlpaal in het verschiet

Een Creatieve Observatie is een mooie manier om de geschiedenis van de organisatie te vieren; een jubileum, een fusie, het afscheid van de voorzitter.

praktische informatie

De prijs van een Creatieve Observatie is afhankelijk van de behoefte van de klant en de grootte van de organisatie. Neem geheel vrijblijvend contact op voor een prijsindicatie.